Dataproblem.

Hej bloggen, jag ska slänga ihop ett snabbt inlägg men eftersom inget vill funka just nu så lär det ta ett tag att få upp det här inlägget. 
 
 Jag har jagat runt lite på facebook och msn efter någon som har en aning när de som ska bowla börjar men alla ska till Romme. Lite sorligt, jag vill till romme med men ibland får man prioritera saker. Det är svårt att få tag i folk när internetet stänger ned sig hela JÄVLA tiden. Jag blir verkligen galen! Ända sedan jag fick den här datan har den krånglat och nu måste jag byta dator för att skriva klart det här inlägget!

  Idag på musikalen så pratade vi om vad vi ska ha på oss när vi har uppspel och vi kom fram till att min rollfigur ska ha Chinos och en tröja i vitt eller dylikt. Då får jag yttligare en anledning att köpa ett par chinos och en tröja som jag spanat in mig på ett tag! HURRA!!!!!

 Imorgon ska jag såklart ha med mig kameran och jag lovar att den hela tiden ska vara i högsta hugg för att föreviga bowlingen. Hmm...det kan bli mycket intressant.

 Nu ska jag beta av lite läxor tills imorgon och tills på Torsdag.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0