Stockholm den 20 februari 2009.

Ja då var det fredag och sista skoldagen innan lovet, Halleluja! Ikväll blir det trovligtvis bara mys med mamma och på lördag ska jag på fest. Det är "I" som har den och det ska bli jätteroligt att träffa henne och några andra som jag inte sätt på ett tag. Frågan är vad jag ska ha på mig? Hm...jag hade tubkjolen senast så det blir tråkigt att ha den igen, någon som har ett  förslag på kläder ?

  Jag har som sagt unnat mig en sovmorgon idag, men nu kallar skolbökerna igen. Måste göra klart mitt beting från första lektionen sen bär det av till skolan. Surt surt surt! Jag vill stanna hemma och sova och mysa. Ska ringa mamma nu och be henne ringa min mentor och säga att jag inte kan vara med på gympan för jag har ont i halsen och revbenen.

Höres sen!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå "Jag har som sagt unnat mig en sovmorgon idag", det står ju inget om en sovmorgon innan

2009-02-21 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0