Soppingrunda

Det blev ingen lång shopping runda med pappa han hatar butiker, men jag fick mina hörlurar i alla fall och en god lunch. Pappa bjöd mig på grekisk sallad i kungshallen, mums! Efter lunchen kände jag att jag var tvungen att gå hem och plugga lite samt fortsätta städa mitt rum. Jag har inte gjort något av det utan jag sitter och dricker te i stället, Karin ringde mig nyss och frågade om jag ville göra något med henne men de kan jag ju inte. Den smarta lilla ungen kom på att hon kunde hjälpa mig att städa, vilken bra idé då går det ju fortare och det blir roligare! I kväll kanske Filippa komma förbi och hjälpa till, hon ska få ärva några BH:n som blivit för små. Men det kommer bara hända om jag sätter igång och räknar matte nu.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0