Smink.

Här sitter jag och spanar in Josefin Crafoords blogg på veckorevyn och hittar sedan en flick som det står smink på. Där hittatr jag en sminkning som jag gillade (Här) så då testa jag den. Jag är mycket nöjd med resultatet, den är enkel utan lösögonftransar och inte så utstickande och den passar till vardags om man kanske tar en lite mattare ögonskugga och till fest med en glittrigare och kanske ett par lösögonfransar. 

  Jag ska då kolla in på lookbook och kolla om jag kan få lite idéer till vad jag ska ha på mig idag. Jag har nada fantasi om vad jag ska ha på mig idag. Kanske kan kolla lite på olika bloggar för att få lite idéer.

Höres!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0