Sädningen is finish!

Jag har äntligen städat klar mitt rum och det är kliniskt rent (okej inte kliniskt men ni förstår poängen). Jag blev tvingad med mamma ner i våran källare för att lämna resväskor, då kollade vi efter hennes gamla frans väska men hittade den inte (den är troligtvis i  vårat hus i Farsta), men vi hittade en annan liten väska. Den var super gullig tycker jag och det är garanterat ingen som kommer med en likadan!

Den kommer bli jättefin till ett ljus eller färglad outfit i vår/sommar.
 Här blir man mutad också, om jag springer ner och handlar får jag 25 kr. Jag är helt osminkad, mitt hår är fett och oborstat plus att jag har mjukis kläder. Men jag tror jag gör det i alla fall, 25 kr är ju något till språkresan. Vad är det man säger, många bäckar små bildar stor å! Jag måste ju ha pengar tills jag åker till england på språkresa och vi ska ju vara två dagar i london. London + Jonna och Emma = Galen Shopping! Minst 2000 extra måste jag ha med mig dit  ju! 
 Uppdaterar när jag kommer hem från affären.

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0