Party + skrik och panik!

Hallooooo alla glada!  Nu e det inte jonna som skriver utan hennes bedårande kusin Emma. Jag sitter helt totalt lung och cool framför datan och håller på med lite allt möjligt medans en stressad jonna sitter och sminkar sig så att pudret flyger åt alla olika håll. Även fast det är typ 2 timmar kvar så är man försenad. Tjejer,tjejer,tjejer varför ska vi vara så himla pet noga?! x) Men jaja.. vi ska tydligen på nån till en tjej, känner typ ingen där men det är alltid roligt att träffa nya människor så tummen upp för det och ett stort lantisleende på läpparna (ja, jag är en riktig jävla lantis. Bor ju förfan på djurö!) Meen nu borde jag nog sluta eftersom jag har en liten Jonna som skriker att jag måste skynda mig på. Hmpf..
Hare gott era sura jordgubbar! pussokram Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0