Nya skor.

När jag var på stan idag köpte jag de här super söta skorna.

De kostar 299 kr och finns att köpa på Skopunkten.
När vi var på stan hittade jag ett par superfina boots som jag bara villa ha, men de kostar 1000 kr och jag vet inte vart jag ska få pengarna ifrån. Jag hittade också en mörkblå kofta på topshop som mamma ska köpa åt mig och sedan hittade ett jätte gulligt linne som jag också vill ha. Vi får se hur det blir med linnet men tröjan får jag i alla fall, väntar på att min La reduote katalog ska komma så jag kan beställa hem lite T-Shirts och annat. I den tidningen har jag också hittat en byxdress (med shorts) från pepe-jeans som jag drömmer om, om man bara var miljonär! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0