Mys.

Idag fick det ta och bli endast en mys kväll för min och Filippas del. Vår vän E kom över och vi kollade på ett par filmer, åt Ben & Jerry, popcorn och dumle. En riktig Fettisdag kan men lungt säga, men nu får de vara nog måste börja tänka lite på vad jag äter. 

  E har nu tagit bussen hem och jag och Filippa slö tittar lite på tv och provar att locka Filippas hår med min syster Jennys värmespolar som jag fortfarande inte lämnat tillbaka. Filippa ser super fin ut i lockar, medans vi väntar på att spolarna ska svalna och kollar på busted på MVT. Vi sitter och garvar åt att texten inte hör i hop med vad de säger å tvn, på tvn pratar de omm en buss och i texten pratar de om en flamingo.

Nu ska jag ta ut andra omgången värme spolarna så vi höres senare!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0