Mina fötter.

Mina fötter smärtar som bara den, jag ska ge er som vill köpa era första högklackde skor ett råd:
GÅ FÖR I HELVETET INTE EN HEL DAG FRÅN HALV ÅTTA TILL NIO I DEM FÖRSTA GÅNGEN DU GÅR I DEM! Det är precis vad jag har gjort och det känns som mina fötter ska gå av på mitten och sedan sprängas. Men jag älskar mina skor i alla fall och jag har fått så himla mycket beröm för dem och resten av min outfit idag, jag blir himla lycklig när folk gillar mina kläder. 

 Har för övrigt varit i kyrkan idag och på ungdomskvällen så sjöng vi playstation 3's singstar på  storbilds skärm. Det är så sjukt roligt, fast min sångröst är inte precis den bästa. Men det bryr jag mig inte om för singstar är fanimej det roligaste spelet som finns!

Nu äntligen efter att jag har sagt det MÅNGA gånger ska jag lägga in bilderna sedan i tisdags och onsdags.
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0