lyckad kväll.

Hej bloggen, har ni haft en lika härlig kväll som jag? För min kväll var suverän, jag är så himmla nöjd med kvällen att de inte är sant. Såklart kan man ju bli försenad och det är två timmar kvar tills man ska åka och man kan vara försenad. Men altihop löste sig till slut. Jag fick låna Emmas klänning från forever21, den var så himmla söt och jag funderar på att köpa en själv. Men om man handlar något från forever21 åker man på fetaste frackt taxan, det är så himla synd! Jag längtar verkligen tills forever21 kommer till Sverige. Någon annan som också längtar? Jag kan knappt bäga mig!

  Nu ska jag och mina föräldrar eventuellt beställa resa till turiket :) *Lycklig!* Någon som har varit där?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0