Lördag.

Jag har börjat spåna på vad jag ska ha på mig på lördag, jag har kommit fram till en sak som jag är nästan bombsäker på. Det är att jag ska ha lockar i håret, till det ska jag låna min syrras värmepolar. Sedan tror jag att jag ska låna en hårklämma i rosa, grått, vit, silver eller lila, en ring om hon har. I morgon ska jag köpa present åt Elina och funderar på om jag inte ska köpa ett par mörklila strumpbyxor att ha till min svarta tubkjol som jag funderar på att ha. Jag vet ännu inte var jag ska ha för topp men hoppas att jag hittar någon, det får väl bli en vit eller liknande ska fråga Jenny vad hon tycker. Jenny (min syster) är mitt smakråd i allt, hon är allt man kan önska sig en syster ska ha. Utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. Jag älskar henne och hon är en av mina bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0