It's cute.

Fina texter och ord som jag hört och skrivt själv. Enjoy!


"Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are.
I had to find you, tell you I need you,
Tell you I set you apart."
Av: okänd.





















"Han sa att han älskade mig och även om jag inte ser honom
mer så finns han alltid i mig. Han sa också att varje gång
han stängder sina ögonlock så är det mig han ser."

                                                                                                                                                                                                    Av: anonym

"För varje slag mittt hjärta slår, så hoppas jag att du förstår att varje slag
det slår för dig. Du lärde mig att le åt allt som är svårt, du finns vid min sida
när livet är hårt. Du betyder allt för mig och jag skulle inte kunna leva utan dig!
Tack för att du finns och lyser upp min dag!"

                                                                                                                                                               Av: Mig och lite av en annan tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0