I'm going carzy.

Jag blir fullkomligt galen på allt detta strul med tekniken hemma hos mig. Igår vill inget funka, jag kunde inte blogga, jag kunde hellr inte skriva ut en läxa och diverse andra saker. Kanske bara är det jag som har otur eller så finns det fel som har problem att logga in på sina bloggar.

Imorse funkade det inte att logga in heller så då fick det inte bli någon bloggnig då heller. Idag har jag varit i skolan, hade ett senska prov på morgonen och det gick åt pipsvängen. På våran extremt långa håltimme gick jag och Kim och fikade på Frapino i fältan. Frapino har enligt mig stans godaste Chai latte och kaffet är inte så dumt heller, desutom har de jätte fina sallader som jag förövrigt ska köpa med mig till på onsdag som matsäck. Kanske ska man söka ett sommar jobb där? Vad har man och förlora? Jag tror fanimej jag ska göra det! 

   Jag borde antagligen återgå till pluggandet nu eftersom mitt läxberg just nu är ca två meter högt och jag skojar inte. Det är sjukt stort och det ligger läxböker lite överallt i hela mitt rum, jag som precis hade städat de också. Bäst att börja beta av det nu så att man kan umgås med sina vänner i helgen och på lovet.

Uppdaterar kanske senare.

Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0