Hudvudvärk.

Nu har jag petat i mig lite alvedon mot min fruktansvärda huvudvärk och jag hade velat gå och köpa halstabletter innan skolan men såklart har jag inga pengar. Som tur är slipper jag vara med på gympan :) Men det är sista gången vi har gympa lektion med våran gympalärare, de är synd att han ska sluta för han är jättebra. Jag vill verkligen inte ha tillbaka våran gamla gympalärare, han är helt koko!

  Ikväll ska jag kura ner mig skavfötters med mamma i soffan med en massa oliver, ostar, popcorn och ramlösa. Hade tänkt och hyra någon bra film men jag vet inte vilken. Någon som kan rekomendera en bra film? Jag hade tänkt att hyra pay it forward för mamma har inte sätt den, men jag har ingen lust att sitta och böla framför tvn.

Ne nu ska jag blogg surfa lite :) Vilka bloggar brukar ni kolla in? själv brukar jag oftast läsa Elinas, Kenzas, Stina-lees och Erik anderssons bloggar.

höres!
Karm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0