Hos Filippa.

Hej nu sitter jag här framför Filippas dator som för en gåns skull inte är upptgen av hennes bror. Vi har just ätit varma mackor til frukost som  vi alltid brukar göra.
  Idag ska vi baka kladdkaka, gå på långpromenad med Kip och ta en massa foton. Tyvärr har jag inte sladd till kameran så astt jag kan ladda in min super vackra bilder.

  När jag kollar ut ur fönstret är det bara vitt, vitt, vitt överallt! Vilka fina bilder man får i snön, jag fick en massa igår när vi bar ute och lekte med Kip i snön. Idag måste vi ju också åka lite pulka, det har vi hunnit gör tidigare.

Nu ska jag busa lite med Kip och baka kladdkaka, försöker uppdatera lite mer under dagen.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0