Home by eleven.

Hejsan bloggen, nu är jag hemma igen! tyvärr han jag inte blogga innan jag åkte iväg till stallet och när jag kom hem så var pappa i full gång med att rensa min data och lagade mat. Givetvis sattes jag i arbete och lagade deverse små rätter till tapasen vi skulle äta till middag, maten blev supergod by the way. Sedan åkte jag och filippa till söder och fikade på Barista, sedan tänkte vi våldgästa vår vän Johan men han skulle äta och då orkde vi inte vänta. 

Vi tänkte först åka hem igen men sedan ångrade vi oss och gick bort till min plast syster och min plast mamma och ringde på i hopp om att de skulle  vara hemma. Min plast syster och hennes "lossas syster" var hemma som tur var och de blev nog lite förvånade när vi ringde på dörren. Sedan satt vi och pratade i några timmar innan jag och Filippa åkte hemåt. En mycket mycket trevlig dag, hur har eran varit? 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0