Hiss & Diss



Diss:

Slask!
Vem gillar egentligen att gå runt i gegga, vatten och snö? Man blir ju helt blöt om fötterna om man inte har gummistövlar och alla skor blir helt förstörda. Nu tycker jag det kan ta och bli vår igen!

Tjocka vinterkläder!
Det är så tråkigt att gå runt i tjocka jackor och skor. Ne jag vill springa runt barbent i klänningar, bekini, linnen och shorts med ett par sommriga skor till!

Melodifestivalen 2009 Deltävling 1!
Jag stör mig så på programledaren Petra Mede och hennes evig bytande av kläder, tjejen har ju inte ens särskilt snygg klänningar på sig. Sen hennes usla skämt och tramsande fram och tillbaka. Mellanakten är ju bara så tråkig, jag vill ha Björn Gustavsson tillbaka! Sist men inte minst så SÖG låtarna ju, alla utan Emilias som var ganska hyfsad. Det här var helt klart sämsta melodifestivalen hitils!

Hiss:

Kamera:
Vad skulle jag göra utan den här lilla saken? Jag älskar den så himmla mycket, jag fotar en massa hela tiden (även fast jag inte lägger ut det på bloggen, kanske ska börja med det!?!). Foton gör mig glad, bilder av mina kompisar och så mycket minnen man kan fånga med bara en kamera. Kameran är det bästa som finns!

Thomas Sabo:
Thomas Sabos smycken är så himla fina, jag önskar att jag hade pengar så jag kunde köpa mig en massa smycken av honom! Hans fina berlock armband är ju bara så snygg och stilrent!

Corall:
Den här färgen gör mig så himla glad och passar jätte bra till en solbränd hud. Färgen är ett måste i vår/sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0