Heldags shopping.

Hej, jag hann inte blogga i morse innan jag och mamma åkte till skärholmen för en shopping runda. Det var en härlig shoppingrunda men jag måste såga Coffehouse by George för detras Chai latte, den var inte god! Jag kunde nästan inte dricka upp den, så hemskt. 
  Det blev i alla fall lite saker på shoppingrundan, bla. två tröjor från Monki för 250 kr/st, ett armband från bojuit Bridgette (är osäker på stavningen här), Ett puder, ett täckstift och en mascara. Jag hittade ett par JÄTTEFINA gladiatorssandaler, men de fanns inte i min storlek. Jag hatar att ha små fötter ibland, men jag ger mig inte jag ska ha de där skorna!

  Jag har letat efter en fin vårjacka utan resultat, är det npgon mer än jag som inte gillar ett leta vårjackor? Min vän Eleonora har en jättefin grå lite kortare kappa med svarta knappar. Den är mycket mycket söt och smakfull, precis sådan som jag vill ha. Men nu blir det till att leta vidare.
   Men det får bli en annan dag för nu ska jag dricka te i våra nya muggar och kolla på Tila Tequila.

Kram!

P.s bilder kommer upp på bloggen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0