Håll lite för er själva!

Jag tycker att om man har en blogg så ska man ju skriva om vad man gör och så. Men det finns vissa gränser! Man behöver verkligen inte att man har haft sex med den och den och att den och den har haft sex med varrandra och sedan behöver man inte hela tiden skriva att man vill ha sex. En sak som jag absolut inte tycker man ör är att lägga ut foton på folk som suger av/blir av sugan även fast man inte ser allt! Det är lite väl att gå över gränsen, speciellt om man är en stor bloggare!  Det är okej att dela med sig av sitt sex liv till sina vänner men inte till 30 000 helt okända läsare på en blogg. Eller vad tycker ni?

Förlåt för detta arga inlägg, men jag blir så trött på folk ibland! Nu börjar det lukta gott i hela lägenheten av pappas matlagning och min mage skriker efter mat! Karmar på er!

/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0