Fredag den 12 februari 2009

Jag älskar fredagar, det är så himmla härligt det är min absoulta favorit dag. Vilken  är eran favorit dag? Min mamma väckte mig för tidigt och sedan kunde jag inte somna om, nu måste jag sitta här i ca en timme till innan jag kan gå till skolan. Jag kan i alla fall sitta en halv timma på vakna med the voice, visst är Josefin Crafoord så himmla cool! Jag älskar henne och hon har  himla cool klädstil och jag älskar hennes klädstil.

Lånade en toa och passade på att ta en bild...
Jag har hittat mobilen jag vill ha med, ni ser sen på bilden det är en exakt likadan mobil som Josefin jag vill ha. Visst är hennes skor coola? eller? Nu ska jag kolla vidare på Vakna med the voice. Ha en super bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0