Frapino

Idag är det nästan vårväder ute, i alla fall så får man den känslan i kroppen när man hör fåglarna samtidigt som man ser lite blått himmel. Himla skönt och det gör verkligen mycket för humöret, visst gör det?

Jag ska ta och packa ihop mina danskläder och bege mig mot musikalskolan, det bara spritter i min kropp efter iver att dansa sjunga och spela teater. NÄr jag kommer hem har jag ett antal läxor och andra åttaganden som ligger och väntar på mig. Jippi! 

Har suttit och smidigt planer för vad jag ska göra i helgen, man måste ju fira att det är höstlov! Jag och några vänner ska nog umgås och det ska blir superhärligt. Caroline kommer eventuellt hit från västerås på lovet. Hoppas hoppas!
  Idag hade jag spanska muntligt läxförhör och tror ni inte jag blir så nervös att jag glömmer hela jävla skiten. Gud vad jag hatar mig själv ibland! Min lärare berömmer mig jätte mycket för dialogen jag skrev och sedan när jag har pluggat in den så jag kan den superbra så glömmer jag bort den. Nu blir det skärpning med allt pluggande här!

  Har varit och köpt lunch till imorgon vi har profildag och jag ska bowla. Det blev en mangokyckling sallad från mitt nya favorit café som heter frapino.

Hörs senare!
Kram


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

man tackar :D

2009-02-17 @ 19:27:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0