Drunknar i havet av läxor

jag är verkligen så himmla trött efter den här veckan, det känns som det ända jag gjort är att sitta böjd över läxböcker hela min vakna tid. Men nu har jag klarat av proven den här veckan så då ska jag väl börja blogga igen, det känns väldigt tomt när jag inte gör det men ibland måste man prioritera vissa saker. För att understryka hur mycket jag har haft och göra den här veckan så har jag gått osminkad fyra-fem dagar sedan i fredags och det är ungefär vad jag brukar göra på ett halv år. Det känns helt underbart att äntligen kunna göra det, jag har nämligen hudproblem och får läkar hjälp med det och nu börjar det bli mycket bättre.


Själv tyckte jag att jag varit så duktig att jag köpte mig en CHIC tidning åt mig själv. Brukar ni också unna er saker när ni tycker ni har gjort något bra? Jag ska på stan imorgon med min lilla mamma då kommer jag troligtvis unna mig något mer. Jag har spanat in mig på en rosa kjol från H&M, en t-shirt från T-Shirt shop, en ûber snygg tjocktröja och ett par skor. En frans väska är ju bara ett måste nu till våren, jag hade ju tänkt och gå och köpa mig en och sen kommer mamma och säger att hon har en som hon hade förut och jag kunde få den.

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0