Design.

Ja då har jag suttit och försökt förstå mig på alla HTML koder som man använder när man gör design på bloggen. Jag bestämde mig för att det här fick räka för tillfället. Jag är nöjd med designen i alla fall, vad tycker ni om den?
  Jag valden att ta den designade länken till blogglovin för att jag tycker den är snyggare än de andra tråkiga länkarna. Bevaka gärna min blogg nu när jag gjort den så fin! :)

  Nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig, sedan ska jag ta och ringa Filippa så hon kommer hit. Täkte tvinga henne och baka med mig :) Hoppas ni har haft en bra förmiddag!
Kram
 


Follow jforsbergs.blogg.se
Valden den här ikonen i stället för de här:
Follow jforsbergs.blogg.se Follow jforsbergs.blogg.seFollow jforsbergs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0