Dansat

Nu har jag precis kommit hem från min musikal träning och vi hade ett extra dans rep idag. Fyra (med pauser fyra och en halv) timma med sång, dans och teater, så himla underbart. Jag är helt slut och känner mig ganska äklig eftersom det inte går att duscha där borta, allmänt vacker känner jag mig med nästan inget smink och en knopp mitt på huvudet. Men vem ser hur jag ser ut? 
  I början på dansen så sträckte jag någon muskel vid höften men det sket jag i och fortsatte dansa. Alla var så sjukt grymma idag och om några veckor ska vi få besök från de mindre grupperna. Haha då ska vi visa dem hur det går till när man spelar musikaler.

  Jag har tagit en hel del bilder som jag är jätte nöjd med idag, men de kommer upp imorgon tillsamans med gårdagens bilder. Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att plugga.

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0