Dåligt dåligt.

Förlåt för dagens usla uppdatering, jag hann inte imorse och efter skolan var jag med en vän till mig och hans kompis. Jag ville inte blogga när vi kom hem för att jag så sällan träffar honom (så kan det bli om man bor ca 12 mil ifrån varandra). Senare på kvällen kom Filippa över för att lämna mina skidbyxor och sedan stannade hon tills de andra skulle åka hem.

  När alla människor åkt så var det läxor som gällde för mig, det är en laborationsrapport som ska vara inlämnad i morgon som jag har suttit med sedan klockan halv tio. Men nu är den klar och jag blev super nöjd med resultatet! Nu har jag "bara" en massa matte och ett No-beting tills i morgon. Fast de ska vi nog klara av, jag börjar ju fem över elva i morgon. Äntligen en sovmorgon, det är något som jag verkligen behöver. Jag går runt som en levande zoombi! Men imorgon är ju sista skoldagen innan lovet också, en hel veckas underbart lov utan plugg(!) (eller egentligen inte).

 Nu ska jag koka lite mer te och ta i tur med mitt beting. Uppdaterar i morgon bitti, godnatt bloggen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0