090210

Godmorgon, idag är det en ganska kort skoldag som tur är. Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan, jag vill bara ligga hemma och kolla på en massa filmer, blogga och pyssla om mig själv. Min första lektion idag är träslöjd, inte så farligt kanske mer än att man får sågspån övr hela sig på man håller på. Jag föredrar nog syslöjd men de hade jag förra terminen.

  Idag ska jag nog fortsätta lite med webb desingen om jag hinner, jag började lite smått igår och jag kan avslöja att det troligtvis blir ljusgrå bakgrund. Tråkigt va? Det känns som väldigt många har det, men färgen passar bra nu tycker jag. Till sommaren blir det nog någon ljusare färglad färg, någon som har något förslag?

/Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0