090209

Godmorgon, då är det måndag igen då och jag ska strax kila i väg till skolan. Jag känner mig väldigt utvilad, det var nog väldigt klockt av mig att inte göra något annat än att plugga och städa i helgen. Nu på morgonen har jag svenska och jag tog med mig min mapp hem för att plugga men dum som jag är så hade jag tagit ut papperna som jag skulle ha. Jag har alltså inte kunnat göra läxan.
  I eftermiddag ska jag möta upp mamma på T-centralen och vi ska gå och kolla på lite kläder eftersom vi aldrig hann det nu i helgen. Jag hoppas hon vill köpa min kjol och mina skor!

 Tyvärr hinner jag inte lägga upp en outfit bild nu men jag hoppas jag hinner det senare. Jag lovar att försöka hinna med den när jag kommer hem från skolan. Ha en super bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0