090207

Godmorgon bloggen, det var väldigt skönt att ta sovmorgon i dag det behövde jag verkligen. Min mamma var  tvungen att åka med min storasyster till möbel butiken. Så jag ska springa ner med pappa till stan och köpa nya saker till datorn och min mp3. Det kanske inte är lika roligt som att gå på stan med mamma, pappa är inte det minsta intresserad av kläder. Jag ska i alla fall springa förbi skopunkten och kolla på ett par skor som jag har kärat ner mig i. Hoppas hoppas att pappa har lust att sponsra mig lite, troligtvis måste jag hitta på en bra anledning att han ska köpa dem. Någon som har nån idé?
     Nu ska jag springa ner till centrum och hämta upp pappa, uppdaterar när jag kommer hem.


/Jonna


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte mkt :D



i helgen... vet inte xD vas ska du göra då?

2009-02-07 @ 14:52:13
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

* från mej xD

2009-02-07 @ 14:52:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0