Påskägg!

Min älskade syster var här med ett påskägg åt mig, vill ni veta vad jag fick? Jag fick en ögonskugga i fägen cookie och ett täckstift från Make up store, en supersöt te-sil samt ett korallfärgat skärp. Påskägget var som vanligt perfekt och själva påskägget var så fint att de ska få stå på min hylla.
Föresten minns ni när jag berättade att jag kastat ut mitt skrivbord och skulle få ett nytt? Tror ni jag fått det eller? NEJ, det är som vanligt, jag har inte ens fått mina tavelramar eller en ny bläckpatron. Det blir väl för mig att åka till IKEA och shoppa tavelramar.

Snart ska jag sticka iväg till Agnes för hon fyller år. Jag kan inte sova där, men jag får fira henne iaf. Nej oj vad kockan är mycket jag måste springa nu! Ha det bra! Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0