Hellomybeloved.

Jag tänker inte klaga på vilken dålig bloggare jag är, istället tänkte jag bara lite snabbt berätta vad jag har haft för mig.
Jag har ju som sagt haft min släkt från halmstad här inför min konfirmation så det blev en del bakande med fem smörgås tårtor och en massa fika. Men konfirmationen var underbar, fast i början av redovisningen så fastnade Sophie me sin kåpa i ledstången. Det var så roligt! Fan jag höll på att dö av skratt.

I Tisdags hade jag lång träning på dansen, studiedag och åt glass på strandvägen med en vän. De var riktigt mysigt faktiskt!
I onsdags var det skola, olidligt! Sedan blev det stallet och den första uteritten för i år. Jag upptäckte att min bäbis var halt, så jag fick en stor STOR häst. Den var större än mig när jag hade hjälm på mig!

I går åkte jag räk- och tacosbåt och firade en vän till familjen när hon fyllde 50 år. Det var en som spydde bakom oss, riktigt äkligt och sorligt faktiskt.
  Sen vaknade en vän upp ur koma.

Idag så ska jag bara var hemma och städa och plugga. Trevligt va? Jag tror jag dör av tristess...Jag ska rensa min gaderob också tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0