Blä.

Jag blir galen på min data och mitt internet. De har strulat hela veckan och jag blir galen! Men nu hoppas jag att det ska fungera resten av lovet. Idag har jag klippt mig, men slingning kommer ske imorgon. Jag blir galen på mamma som inte låter mig tona håret brunt förens i Juli. Åh, jag är så trött på min hårfärg, den är så vad ska jag säga? BORING!?

På måndag åker jag på konfa läger :) Jag har verkligen längtat efter det här lägret. Vet ni vad jag mer saknat? Jag har saknat bloggen och mina läsare. Jag kommer inte kunna skriva på hela veckan helle, tro mig jag kommer få fnatter. Men ni kommer väl läsa min blogg när jag kommer tillbaka på fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0