underbar dag

Idag har jag haft sjukt, Jag, L och Elijo har gått runt på stan. Vi har sökt prao åt mig och Elijo och så köpte Elijo nytt löshår. Vi satt ett tag på drottning gatan och total flumma. sen drog vi till plattan. jag måste tyvärr sluta nu men skriver mer imogon då ska jag träffa Johan.

Gud vad roligt de ska bli. hihi sen ska L sova här och det ska bli jätte kul. Vi ska nog hyra några nya sräckfilmer och gotta oss i popcorn. Haha de är vårat lilla älsklings mys. Men på lördag ska jag och L rida in på Äppelvikens ridskola. De ska bli spännande och lite läskigt. Sen ska vi åka till Djurgårdens ridskola på onsdag och prov rida. men nu ska jag sova!

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0