Tisdag kväll

Nu är jag hemma från musikalen. Det var en jobbig danslektion och mina ben är tytp helt slut. Men kul är det och dansen är helt underbar, men ganska svår. Nu sitter jag och äter pappas underbara Corn fyllda Paprikor. Fast jag orkar max en, Men de är så sjukt goda. Gillar egentligen inte paprika så mycket men de här är goda ! Kanske funkar det som med FinChrispen att när man äter fast man inte tycker om dem vänjer man sig ? Haha får väl försök, Kan ju försöka med morötter med. Behöver lite sånnt så min hud, mitt pigment och mina Narglar blir fina.

Men till nått helt annat.

Jo på östermalms ridskola (där jag red förut) är det en häst som heter bosse som fallit genom en lucka i sin box. Jag blir faktiskt helt Jävla(ursäkta) Galen på det här ! Jag har borstat på Bosse en gång och pratat med hans ägare Lena. Hon är jätte snäll och jag tycker jätte synd om henne. Jag hoppas och ber att Bosse överlever. Lena har sagt till DN att hon kanske kommer stämma ridskolan om de inte bättrar sig, Och de tycker jag är jätte bra. De är jätte oansvariga på östermalmsridskola och otrevliga.

Men nu måste jag in och ducha  och sen ska jag krypa ner i min varma gosiga säng. Sov inte så mycket inatt för jag hade en jätte läskig mardröm. jag ber om ursäkt för detta lite sura inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0