Tisadag

Godmorgon, villken "fin" dag. Haha eller inte =P Men det regnar i alla fall inte något och de är ju ett plus. Men jag sakanr de där fina sommardagarna, när solen lyser, fåglarna kvittrar, vattnet kluckar vi bryggan, man hör en motorbåt i fjärran och man kan sitta ute i shorts och äta frukost. Ja jag sakanr det som Fan (ursäkta) ! Höst och vinter är ju inte precis mina favorit månader.Fast det finns ju några fördelar med hösten, som de fina soliga höst dagarna och de vackra färgerna. På vintern är det att man kan åka snowboard och typ slå ihjäl sig och alla mysiga jackor, vantar, halsdukar och mössor. Åh vad jag älskar mössor ! Gud nu måste jag nästan springa och köpa en direkt. Jag ska köpa en stor fin stickad grå mössa i år och kanske en svart. en vit har jag som jag älskar. Ett par tjocka stickade tumvantar blir det nog med och en stor fin halsduk. Fast nu måste jag köpa nya jeans igen har haft samma jeans sen i våras och de börjar gå sönder nu. Btw ska mamma äntligen lägga upp mina Cheepmonday som hon lovat i hundra år. Nästa gång gjör jag det själv eller lämnar in dem till skräddaren.

Juste skulle ju berätta om 2 saker men jag börjar med den ena eftersom jag måste gå till skolan snart. Då har jag syslöjd som första lektion. Det är ganska kul faktiskt, jag hoppas vi får sy kläder för jag har värsta idén och jag vill verkligen göra den. Berättar senare om den. Men nu skulle jag ju berätta om att min faster fylle 50 i helgen och det hade jag totalt glömt bort ! Gud vad irriterande för jag hade värsta planerna i helgen så kan jag bara göra något på fredagen. (då är det skolfoto med). Försökte övertala mamma att slippa följa med men de gick inte...Sen försökte jag med att jag skulle få vara där till typ 8 och sen få åka hem men ne inte de heller. Åh jag hatar våra släktkalas för alla blir så Jävla fulla(ursäkta igen) och så går det typ "ut" över mig. Men nu måste jag börja göra mig i ordning till skolan.

P.S sry att  de blev kursiv stil men min data är konstig och de blev nått fel och de gick inte att få tillbaka normal stil.



Linne- B.young
Byxor-gina
tröja- Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0