skolan

Idag är min första lektion idag är Idrott som nog är ett av mina sämsta ämnen. Kanske är det för att jag inte gillar Gympan och  att man ska springa runt och spela fotboll är inte så kul. Jag har bollskräck men de kan inte min gympalärare fatta.

Idag har vi en typ 3 timmars håltimme så då ska jag gå och söka prao plats. Jag hoppas Elijo vill följa med mig för gå på stan själv är inte så kul. Jag har ingen aning vad jag ska söka någonstans...Men jag hittar på nått.

Senare idag ska jag dra ner på stan och söka mer proa (om jag inte redan hittat nån) sen måste jag Shoppa lite. Jag ska shoppa typ praktiska saker som gympaskor, converse, stövlar och en tjocktröja. men nu måste jag gå annars blir jag väl sen.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0