saknar

Har ni någonsin kännt hur ni saknar något sjukt mycket ? Just nu gör jag det faktiskt . Jag saknar nån att hålla om som säger söta saker till mig. Jag saknar nån som kysser mig i pannan och håller om mig varmt. Vart är han ? Han som jag väntar på ? Gud detta låter så konstigt men jag måste skriva av mig lite, om hur mycket jag saknar en kille. Jag minns inte riktigt när jag hade en riktig pojkvän sist. Jag saknar det verkligen, jag saknar det som fan. Jag blir typ gråtfärdig jag vill ha nån nu.

Vet ni jag minns inte äns när jag fick en kyss sist. Gud jag babblar om typ ingenting haha. Ne nu ska jag lägga mig och sova. Jag är helt slut efter allt sökande till prao.

puss<3


Kommentarer
Postat av: rawr king aslan

du behöver nt ngn kille! om du behöver ngn dyker den upp tro mej, men vi kan låtsas att ja e kille, så behöveru nt gråta o allt shit, för alla vet att ja e bäst ju ! (A)<3

2008-09-04 @ 21:09:15
Postat av: mik

hej

2008-09-10 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0