Onsdag

Hej hej, Min dator och jag kom inte riktigt överens i går så gårdagens inlägg fick publiseras idag i stället. Ledsen för det, Men sån händer. Är sjuk idag och det är väl inte så väldans roligt. Hade tänkt att röja bort lite Läxor M.m. Senare idag ska jag kanske träffa mamma och titta/köpa 2 par nya vinterskor. Jippi äntligen hittar jag vinterskor innan vintern, det blir ju alltid så att när snön väl kommer så har man inga skor och då blir det inpulsköp bara. Fast höstskor skulle ju vara bra att hitta med. Ja får väl ta det nån dag med. Kanske ska sätta på mig lite kläder och smita ner till 2-hand butiken som ligger 200 meter från min port och kolla lite kläder. Men först läxor. Ja nu ska jag ta ming den roliga sysslan med engelsk grammatik. Gud jag är värkligen värdelös på sånnt men vill man ha MVG så vill man och då får man kämpa. Ja ska ta mig n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0