kort kort

Det blir ett kort inlägg nu. Jag ska nämligen gå och sova, har typ gått runt som en zoombie hela dan. Kanske därför jag inte kan konsentrera mig. Haha ne nu ska jag lägga mig och läsa Harry potter and the deathly hallows. Ska ha föredrag om den på engelska. Btw så har jag Musikal imorrn, kul det ska bli. Imorrn ska jag berätta om 2 saker, det ena om min fasters födelse dag (mina helgplaner, Böhö, krossade) och sen ett satans irriterande tjej/tjejer som jag bara åhh !! Ne nu ska jag lägga mig och läsa. Förresten funkar min nya kräm bra och finnarna blir bättre men kan inte sova i vanliga lakan för den fägar. Gud vad trött jag är på detta ! Vill bli bra !!!

Godnatt bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0