helgen

Hej, nu är jag hemma från L och hennes dator funkar fortfarande inte så jag har inte kunnat blogga. Det är lite tråkigt men de får gå när man har sjukt kul med sina vänner. Den här helgen har verkligen varit underbar och jag vill göra om det omoch om igen.

Fredag:

Det var meningen att jag L och Elijo skulle ha myskväll  med några men de kunde inte så vi bestämde oss för att åka till söder och träffa Filippas granne. När vi är påväg till tunnelbanan ringer Ragnar och frågar om vi ska träffas. Så klart kan man inte säga nej till ett sånnt erbjudande, för vi vet att det blir alltid kul när Ragnar är med. När vi kommer till Mariatorget så ringer Ragnar och säger att de blev stoppade av några fältare men att hans kompis Bobo hade lyckats undvika dem och smitit iväg. Så Bobo väntade på oss vid en fontän (som jag inte vet var den ligger) och när vi kom dit så var det några fler killar där (jag tror de var 7-8 med Ragnar och Bobo). Sen träffa vi deras kompis som sa att han skulle träffa några i en park så vi följde med dem dit. I parken var det värsta draget och sjukt kul.

Jag orkar inyte brätta vad som hände under hela kvällen men att det var sjukt kul kqn jag bara säga !


Lördag:

L och jag åkte till äppelvikens ridskola och provred. Det gick jätte bra och jag fick en svart ponny vid namn Chips. Själv tyckte jag hon var ganska tråkig att rida men ridläraren tyckte jag var jätte duktig. Det regnade som sjutton hela förmiddagen och jag var typ helt dyngsur när vi kom hem till L. Sen när det slutat regna gick vi ut med Kip. Hur mycket energi kan man ha egentligen ? Han springer runt runt runt och blir aldrig trött !

Lite senare gick vi och handla pasta till middagen, den blev jätte god ! Efter middagen så gick vi ut och bara prata. Sen träffa vi några kompisar och så var vi med dem ett tag. Vid typ kvart över 11 så gick vi hem och då var det bara att gå ut med Kip direkt. När vi sen kom in igen så satte jag och L oss ner och åt glass. Smaskig Lidl vanilj glass med chockladsås. Haha L och jag börja flumma och fick hysteriska skarttanfall. Ett var år Kip som råkade gå in i Diskmaskinen. Haha ni skulle sätt hur kul det såg ut. När vi skulle tvätta av oss sminket så börja L kasta vatten på mig och då brast vi ut i ett vattenkrig som såklart gick lite överstyr då L kladda tandkräm på mig.

Söndag:

Söndagar alltid lika tråkiga. Jag L och Julia roa oss på bästa vis i några timmar sen var jag tvungen att dra hem. Förresten träffa vi en kille sen i lördags, det var väldigt roligt.

Men nu måste jag gå och "sova".


Godnatt Bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0