Äntligen

Äntligen får man väl säga! Nu har den där jobbiga reparatören kom äntlgen igår. Men då han jag inte skriva för jag skulle träffa de underbara killarna på söder. Vi åkte till enskede och hade det jätte mysigt. Ja iallafall tills povel ringer mig, han, L och några andra hade gått iväg en bit. Han typ half skrek att L hade spytt och typ inte kunde gå. det blev panik och jag ringde Kim och hon lungna ner mig en massa. Det var tur de för annars hade allt gått fel. Sen ringde jag jenny och de var nog de bästa jag gjort. Hon kom och hämta oss. Allt gick ju bra i alla fall.

Hinner inte skriva mer ska kanske köpa en ny dator idag för pappa vägrar mig att låta andvända denna dator. Men jag ska köpa jacka idag och kanske mössa, vantar, halsduk och byxor. kanske nått annat med.

Skriver senare puss puss <3

Kommentarer
Postat av: elin

Jonna!:D visste inte att du hade blogg! Vad roligt :P

Puss <3 <3

2008-11-11 @ 19:40:25
URL: http://elliandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0