Agnes

Jag hade tänkt att blogga om min helg men jag orkar inte nu så jag gör det imorgon. Jag har nämligen varit med Agnes (och Kim) hela dan. Först så Gick vi och köpte Godis och sen tog jag min sista livmoderhalscancer spruta (oj lågt ord ). När jag hade tagit den så gick vi och drack kaffe och vänta på att kim skulle sluta. När vi druckit upp vårt kaffe åkte vi hem till Agnes och börja sätta ihop hennes byrå. De gick inte så bra...Agnes (klantig som hon är) hade sönder en bräda som vi fick tejpa. Sen kom Kim och vi fortsatte att montera men vi spika fel med mera. De gick helt fel ! Vi är så misslyckade så de finns inte. Sen gick vi och åt Japanskt och jag blev VÄLDIGT flummig. Sen åkte jag och Kim hem och nu sitter jag och Chattar med Johan och L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0