XOXO

Hola, ja nu är det fredag och så sjukt skönt. Idag har jag typ FF men jag tror jag ska spendera den här kvällen med en pizza, lite godis, kanske en Ben & Jerry vem vet och sen ska jag såklart se på en film och mysa. Gud vad jag älskar fredagar ! Just nu tittar jag på Titta han snackar! Den är jätte gullig och rolig tycker jag. En bra sak är att jag nästan är klar med min bild uppgift.

Titttade på The voice tv för en stund seda och då var Junior Natural, en 14 årig Raggeartist och han är så jävla bra(oj sry nu svor jag nen vet inte vad jag ska säga annars) Jag vill verkligen köpa hans skiva som kommer någon gång om ett tag. Sitter bara och njuter så bra är det enligt mig. Han har jobbat med Shaggy och Timbuktu och jag hade tänkt lägga ut två videor med honom här, en med Shaggy och en på en konsert.


Så skön röst, killen kan beatboxa med !
 
Med shaggy, Shaggy snackar rolig engelska men den är så jävla bra! Man blir
helt lugn i hela kroppen och vill liksom bara dansa till detta en var sommar kväll
på stranden med några vänner. Ska köpa skivan och den ska med till Torquay.

XOXO J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0