Wow

Wow, jag är klar och klockan är bara fem i åtta, jag börjar inte förens åtta och 20. hah sjukt skönt så då tänkte jag passa på att blogg lite. Inte för att jag egentligen har något att skriva just nu, hah such a loser or ? Ne jag är ingen loser, jag är mig själv och det är jag glad för. Jag avskyr alla människor som inte har någon egen vilja och bara följer efter någon annan.

Men herregud jag gick igenom mitt rum för att jag skulle hämta något och seriöst så ser det ut som ett bomb ned slag. Jag menar det verkligen och jag måste städa upp det men jag orkar inte. Usch ne inte nu jag orkar inte !
Fotoshop är ju helt otroligt roligt och min bilduppgift blis sjukt fin *not*. Ne nu ska jag palla mig ivär till skolan, i den hemska snön, usch fy och blä.

*PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0