Torsdag

Godmorgon, idag är jag väldigt trött men upp måste man i alla fall. Idag har jag profiltid och Utveklingssamtal, jag har aldrig haft så dåliga betyg förut och det stör mig som in i. Min svenska lärare har sänkt mitt betyg för att hon har slarvat bort min uppgift.

Nu sitter jag och lyssnar på äntligen morgon med Adam och Gry det är sjukt roligt och de intervjuar Matte och linda B som ska var med i gloden horse show. Det ska bli kul att se när de hoppar på söndag, hah vad roligt det ska bli. Senare ikväll ska jag på nån jävla spritfest med skolan och de har jag verkligen ingen lust med. Sen måste jag gå typ tio minuter tidigare för jag ska på konfa gudtjänst och sen ska vi spela vollyboll. Vi har ju Vollyboll tunering med kofan mitt i natten i täby, det ska bli sjukt roligt. En massa killar och jag kommer göra bort mig som vanligt, hah Elina undra hur det går för dig egentligen.

Åh nu spelar de I'm yours på Mix megapol och gud villka minnen man får. Nej oj kolla klockan nu måste jag springa iväg till skolan ! Superkul ! NOT!

*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0