Tjockis ätning

Hej i går så sov Agnes och KIm här, vi tittade på några filmer där i bland Never back down den var faktiskt bra. Kim och jag var och köpte en massa tjockismat innan tex. två pizzor, fyra påsar godis, två läsk och senare gick vi och köpte glass. Ja ibland får man unna sig saker. Vi filmade en massa filmer med, hah vissa blev lite sjuka som alltid.

Idag ska jag på typ släkt middag, jätte roligt, får säkert inte ens ta med mig datan. Kanske kan jag mobilblogga från mammas mobil. Lite roligt ska de väl bli hade velat ta med mig en kompis och sen dra ut och kolla lite runt om i området. Men de får jag inte.

Ja nu kommer outfiten från igår:

Byxor - H&M
Skor - Wedins (nya)
Linne - H&M
Långärmadtröja - Gina Tricot
Örhängen - H&M
Ring - Mormors

Uppdaterar senare
*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0