Tisdag

NU sitter jag och kolla på Rent och ritar på min bilduppgift, så tråkigt men men måste man så måste man. Jag ska till Musikalen snart och träffa alla super rolig människor där. Alla är verkligen sjukt roliga där och man har inte precis en tråkigh stund. Ne nu måste man väl sätta igång och arbeta och sedan är det nog dags att palla sig till fridhemsplan.

Idag när jag var i skolan så sparka Jesper en massa snö på mig tack för den liksom! Hah sen ramlade jag när jag skulle gå hem på övergängsstället i det äckliga snö slasket och min bycker blev sjukt äckliga. Det var så Pinsamt att jag trodde jag skulle dö.

Ne nu ska jag plugga, Bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0