Språkresa

Jag har väldigt länge tjatat på mina föräldar om att få åka på språkresa. Nu har den skaen blivit verklighet efter typ ett halvår och gissa om jag är glad. Jag och min kusin Emma ska åka tre veckor till Torquay i Storbrittanien och det ska bli sjukt roligt. Vi ville bo på Collage campus men det fanns tyvärr inte så vi fick ta värdfamilj. Det känns lite konstigt men det får gå huvudsaken är att vi håller ihop.
Det är en massa olika aktiviteter vi ska få göra som att vara i London i två dagar, gud vad jag tänker shoppa, sen ska vi åka båt längst med kusten, de känns väl si sådär för jag blir ju ibland ganska åksjuk men får väl pilla i mig en massa åkjuketabletter, och sen händer det ju en massa mer saker.
Men jag längtar så sjukt mycket, fast jag måste samla en massa pengar och de kommer ta tid.

Idag har jag och mamma varit på Hööks och köpt en ny ridhjälm, en vinter jacka samt en liten present till L. När vi var klara så gick vi in på IKEA och kollade ett nytt skrivbord till mig för mitt andra är helt sönder. När vi var på IKEA så fikade vi och jag tog deras super goda Kykling wrap. Nu låter man som man är på IKEA super ofta villket jag inte är men när jag väl är där så så äter jag såklart den.

Men nu ska jag och mamma ner i källaren för att hämta något. Hon vågar inte gå ner själv, hah jag vågar knappt gå mer efter att ha sätt på strandvaskaren. Den är typ den enda läskiga svenska skräckfilmen som finns.

/ J

Ser det inte underbart ut ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0