Som om

Visst är det konstigt, att varje gång man börjar gilla någon så blir personen plötsligt kort.
Jag vet att du gillade mig (nu låter jag som värsta bitchen) men vad fan har jag gjort dig ?
Det vore snällt om du kunde svara på sms så man får veta vad man har gjort för fel.
Jag vet inte själv.
Vet ingenting längre.
Vad vill du att jag ska göra?
För faktum är att var ända gång jag börjar gilla någon så går det åt helvetet.
Fast du bor långt borta, hur långt man nu kan kalla Norrtälje så.
Men jag får väl leva med att du inte vill se mig mer eller hur du nu vill ha det.
Jag vet mycket väl att du vet vem du är.
Så att du bara vet så väntar jag, men hur länge det blir kan jag inte svara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0