Naglar

Hej nu sitter jag i mina supersköna stolar (som jag konstigt nog inte använder så ofta) lyssnar på musik och fixar naglarna. Det är mysigt faktiskt, att fixa naglarna är så skönt jag älskar det. Jag tror faktiskt jag köper minst ett nagellack i månaden och andvänder upp ett i månaden. Hah snacka om att jag är nagellacks beroende, Just nu blir det ett rosa nagellack från Mavala som heter Riga. Riga har jag alltid en flaska av hemma, det är mitt favorit nagellack för det passar till allt (utom rött då men de använder jag inte ändå). 
  Jag har köpt en liten klädroller, en sådan som får plats i väskan och jag tycker alla ska köpa en sådan för de är sjuckt bra. De är billiga också bar 14.50 på H&M och då får man med två refil utöver de som redan sitter i. Jag har köpt en pickig och den lever i min väska. ´

Imorrn är det första advent och då får man tända de första lilla ljuset i adventsstaken. Sen på måndag ska jag få öppna första luckan i min kalender, hah min syrra köpte en kalender med smink i varje lucka. En kalender för de äldre, smink fixerade tjejerna och det passar väl mig!?!
  Snart ska jag åka till min pappas moster (som är som min moster) i Abrahamsberg för hon fyller år idag. Grattis Lena !
Det blev mina svarta CheepMonday och ett vanligt svart linne med ett vitt under. Det kommer bilder senare men nu ropar mamma att jag ska fixa några små saker. Då är det dags att fixa det sista men vem vet kanske hinner skriva något mer.

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jowana

hihi,jag fick oxå en sån kalender <3

2008-12-13 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0