Morgon

Hej nu har jag just ätit klart min frukost och ska ta och sminka mig. P.s Iove you går i bakgrunden, den är så söt och Agnes har lovat att vi ska se klart den andra filmen idag på håltimmen mellan de praktiska lektionerna (då jag har syslöjd) och Språket. Det ska bli kul, jag håller på att sy en kort svart klänning på syslöjden som jag designat själv. Hoppas den blir snygg för jag gillar min skiss. Sen så hoppas jag på at få tillbaka mitt spanska prov som jag skrev förra veckan.
Jag blir så sjukt irriterad på att det inte går att få in Msn på den här datan! Men får väl nöja mig med Ebuddy. Ne nu måste jag sminka mig annars kommer jag förrsent till syslöjden med Sexiga bröstvårtan...

*Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0